Alabama, Arkansa, I do love my ma and pa...

Min nya favorit låt... BIG time! :)

Edward Sharp & The Magnetic Zeros - Home

Blir så glad i själen av den.

Har varit dåli på å skriva igen. Haft ett litet down å vare rätt upptagen...
Sonja och Ida kom i onsdags. De blev en All In helg såklart:)
Lyckades såklart fastna på kort å hamna på nätet... usch.. mä dihenn gummi plyte bli re int alltid så lyckat.. menmen dom säg att man ska bju på se själv så..
Varse go! ;)

Idag fick jag mat lagad åt me å mys te film så jag ä en nöjd tjej:) hihi

På freda kommer Angelica! yeyy!!!:D Ännu en påsk helg, känns lite tugnt just nu men man hinne no tagga till ;)

På måndag ska jag, Emma å syss träffa ett medium fö privat sittningar.. är välldi spänd på va som kommer... men känner att sist ja va iväg fick jag faktist mkt hjälp i mitt just då kaotiska inre så tror de kommer bli välldi givande. Kanske berättar om de sen... beror på... :)

Ska testa ta me te sänga nu... lite uppspelt.. haha

Ma höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0