Sönda ijänn..

Osså va helgen slut...
Fira Tomas igår, han ha fått jobb å flyttar te norge om typ 1-2 v. As gla för hans skull men usch va tomt de blir här i Götet.. :( MEN då blire te å fära åt Oslo å hälsa på! sweet:)
Vi va på Gretas igår, jag dansa som en galning HELA kvällen å ä alldeles skev i kroppen idag...igen.. haha men shit va kul de va å jag ÄLSKAR verkligen å få freaka rejält på dansgolve.

Idag va man int mycke fö världen, har tvättat å ehh ja om ja säger så här Tips!:
Va inte apatiskt bakis på en första date!
haha De blir kanske int så mycke sagt å man tomglor bara. MEN vi va lika båda två så de gick bra ändå:)
Välldi Trevligt å nästa gång ska jag INTE va bakis:)

Nä glo tv å försöka sova. Ny vecka att ta se ann imöra, längtar tes Emma kommer på Tisdag.. vi har SÅ mkt att prata om.

Puss pau deck! :*

Jo... jag har tydligen en alldeles egen fylle dialekt haha Den går inte att lixom sätta ord på enligt Sonja. Fränt!! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0