Intryck.. å sånt

De ä intressant de här mä intryck.... Va ha jag gjort fö intryck på folk?
Många ggr får man höra - De trodde inte jag om dej! .... Ok? va trodde ru då?
Fick höra för inte så längesen att en människa tyckte jag va dryg... DRYG??? ha ja aldrig hört förutom me själv! haha Undrar välldi hårt va ja gjort el sagt för å få den!

Man skapar sej en bild av folk bara genom att titta på dom å "första intrycket" Sen allt mer man umgås ändras ofta den bilden TOTALT!
Tex. Första dagen i skolan på gymnasiet. De tre tjejer som är mina närmaste vänner idag... 2 av dom tror jag inte ens jag pratade med den dagen... kommer ihåg att jag tyckte dom va högljuda å tänkte: - Dom där blir jobbiga å höra HELA TIN!! haha Speciellt du Tesso!! :p
Den tredje har ja hängt med sen dag 1, trodde först att hon va nån tuff jävel men näe! haha Nu... snart 11 år senare shit!! ja ä gammal;) Är vi närmare än nånsin.. Har bråkat som fan å blive sams, gråtit floder i varandras famnar å stöttat varandra genom massa skit.

Älskar er och skulle inte klara mig utan er!



Tesso & Sara <3



Monkan <3

Fan att ja int ha nå kort på oss 4 ilag... MÅSTE vi fixa!

Jahapp sen alla vänner som man int ä SÅ nära... Va tror/vet dom om en. Jag har fått intrycket av att man inte lägger ner så mycke energi på å lära känna varan egentligen... eller äre jag som int bryr me... har ju mina 5-6 riktigt nära vänner å sen kanske de räcker? Dom andra 57 tusen kan man ha som ytliga el? Don't know...
Jag tror att jag och många andra är rädda för att släppa in nya människor.
Man är rädd för att få en kniv i ryggen el inte bli accepterad för den man är. Men vi är ju alla olika och måste ju kunna vara vänner som olika el? Hu jävla kul hade det varit om vi var lika?
Nytt exempel:



Sonja <3

Mer speciell människa hittar du inte! haha
Vi har många olika åsikter å syn på saker MEN vi har känt varann i *harkel* håll i er.. snart 23 år :D
Så vi kan varann verkligen utan å innan. Jag brukar säga när nya vänner ska få träffa henne:
- Antingen älskar el hatar du henne.. typ:)
Pratar öronen av folk MINST sagt haha men är UNDERBAR å JAG kan inte annat än älska henne.
TROTS att vi är SÅ olika:)

Vet int vart ja ska komma mä allt dravvel... men de här ä sånt ja lurar på nä ja ligg heime å ä sjuk! :) Ville no egentligen bara tala om hu mkt ni betyder å hu mycke ja älskar er! :) <3

Å sen, hu vore re om vi skulle ge varandra en chans framöver å lära känna varann innan vi hmm... INTE blir vänner? Eller bara känner varann ytligt. :) Ensam klarar man sig inte långt i denna värld så vi behöver ha så många klippor som möjligt att stötta oss mot.

Frukost...

Häjrå

Kommentarer
Postat av: Erika

Fint skrivet Tea! Visst är man dålig på att tänka till och uppskatta de relativt "få" riktiga vänner man har. Och jag tror att du är lika betydelsefull för de här tjejerna som de är för dig!



Jag tänker ofta tillbaka på alla roliga stunder vi har haft tillsammans, kommer du ihåg när vi spelade in den där "musikvideon"? Eller när vi var i Göteborg på konfaläger? Kommer du ihåg när vi hade fått "nippran" på att svimma jämt? Eller när du och Sonja kallade mig för salvetönt när jag hade en sån t-shirt. Grillkvällar i Handsjön med killarna i klassen. Ja skulle kunna sitta här och bli alldeles för nostalgisk så man snart fäller en tår, så det är bäst man slutar nu. =)



Saknar dig min vän!

2011-02-11 @ 13:47:58
URL: http://eriica.blogg.se/
Postat av: Kimsan

Bra funderingar tycker jag och du har rätt i allt du skriver/säger!

det är ibland jobbigt då man inte vågar vara dem man är för att man TROR att andra vill att man ska vara på ett speciellt sätt! jag vet t.ex. att folk säkert har en åsikt eller två om mig och att jag har många barn men jag vet inte vad för åsikter... bra, dåliga? Sånt får man ju aldrig veta...

Som svar på din fråga så vet jag inte riktigt hur jag uppfattar dig, vet ju väl vem du är men känner sig absolut inte... men har aldrig upplevd dig dryg eller otrevlig i alla fall , snarare tvärt om!

Ställer en motfråga: vad har jag gett dig för intryck?

Mvh

2011-02-11 @ 20:19:05
URL: http://mammanochtrollungarna.blogg.se/
Postat av: Monkan

Mähn min käre vän!



Du finns på min vägg.. där får bara mina speciella vänner hänga..



Och skulle du vara dryg.. då skulle nog jag uppfattas som reeetarded.. mohaha!



Tycker det är dags för ett 10 år firande av att vi har hållit ihop! Jag har ju ett hus till förfogande.. tihii!



Löv U!

Pöss å klem!

2011-02-11 @ 20:37:37
Postat av: Kimsan

Tack för ditt svar!

Jo jag kan nog verka lite blyg/tillbakadragen.. är egentligen inte sån och var absolut inte sån förut... tex. om man ser tillbaka på den tiden då jag var mycket med Sonja... men jag blir så då jag är i nytt sällskap och känner in lite om jag passar in eller inte och hur... har väl på senare år börjat fundera mycket på vad andra tycker och tänker och det hindrar mig själv att bara vara jag... tråkigt och jag vet egentligen inte varför men jag är väl på något sätt rädd för att jag inte ska passa in... mitt självförtroende och min självkänsla är inte vad den har varit..

Jag tänker många gånger på vad folk egentligen tycker, tänker och säger "bakom min rygg" både positivt och negativt.. skulle vara intressant att veta! Du skrev att "det är som sagt många åsikter om" oss och alla barnen, är det några åsikter och kommentarer som hu hört och vet om så får du väldigt gärna berätta, behöver absolut inte tala om vart och vem som sagt, skulle bara vara intressant att veta vad!

Svaret var väl godkänt och det är bra med oss! Själv då?

Tack för gratulationerna :0)

2011-02-11 @ 23:57:28
URL: http://mammanochtrollungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0