Aaaaaalright ;)

Nu börjar de likna nått, har fått upp alla lådor vi tog mä ner ätte trippen hem te Handlake. Syrran kom å hämta typ 5 lådor mä sina grejer förrut så nu få ja plats mä allt:) Har ju int bott ens sen gymnasie så de känns rätt häftigt att de ä min lya(el ja syrans hehe) å MINA grejer... jag kan gö precissssss som ja vill! HA! dä ni ;)

Hemma hos mor å far va allt toppen, vi fick god mat å dryck å de va gött å bara va. Dan innan vi for tebax hit hade vi kräft skiva. Vart rätt mycke fölk framåt natta å en par pils så man va seg på vägen ner te Götet igen. Vi stannade till i Ljusdal å grattade brorsans kids innan vi fortsatte. Shit vilken kula Maggan hade oxå. Ca 1 mån kvar nu sen har man 4 syskon barn... Jag tror de bli en pöjk! :) We'll see...

I fredags vare kräftskiva mä jobbet. Hade jätte skoj! meeeeen måste säga att dom där havskräftorna inte ä riktigt lika go som sjökräftorna en annan ä van. Senare på kvällen följde jag mä Isac in te stan på Gretas, personalfesten började dö av då å själv va man ju på G. Hade en välldi skoj kväll, god öl å mycke dans.. som slutade mä att ja å Isac satte på en skräckfilm som vi somna till haha slagna hjältar ;) Igår plocka ja upp lite lådor sen gjorde vi pizza å glodde mer film. Va ett tag sen man va hemma en lörda kväll men de va SJUKT skönt att va pigg idag å int sova bort ännu en dag. Nu ska ja ta en välförtjänt dusch å sen krypa ner. Fick jobb varje dag te veckan oxå så de ä nice:)

På freda kommer frugan å jag LÄÄÄÄNGTAR ätte na bigtime nu.
Komme bli en grym nästa helg hihi

Ma höres;)

Kommentarer
Postat av: Erika

Kul att du skriver lite så man vet att du lever, roligt med en bebis till!!

2010-09-06 @ 17:16:26
URL: http://eriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0