Livet

De ä knepigt va?! Livet...

Sitter i läggan, kom nyss hem från ranchen. Filosoferar lite...
De ä så skumt, ni som känner mig... tänk mitt liv för 2 år sen! VA?!
OMG tänk om ja vare kvar där idag.. lovar att de vare iaf 1 unge på dä oxå... :S
Jag va hon med seriöst förhållande sen typ 4 år, bodde i hus, hund, 2 bilar osv osv shit! Sen blev man den i byn som alla snackade om.... Å nu ca 70 mil därifrån, ens i en lägga med ett leende på läpparna...

JAG ä jävligt nöjd som de ä nu kan ja säga! :)
Men blir såhär ehh va när ja tänker tebax på allt som hänt de senaste 2 åren.. ojojoj! passar in bra haha
Tänker på många av diandran där hemma som har "de där" nu å är nöjda med det. De är deras "grej" å de ä väll as bra, men JAG ä/va inte nöjd me dä... Hade under väldigt lång tid en längtan bort... sen att det tog ett tag å att man bröt sig lös från en och en grej i taget men NU känner jag mig nöjd. Visst de finns mycke mer jag vill ändra på å göra men den där klumpen el frågetecknet kanske man ska säga som va i magen är borta.
-Ska de va såhär? -Vill jag de här? - Är jag nöjd?
Nej... de va jag inte. Å mår man int bra i sig själv, då kan man int lägga så mkt känslor och energi på dom ikring sig heller. Inte jag iaf.

jaja fick ut lite ur skallen nu iaf :)

Saknar min man....



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0