Heyyyy you!!

Va ett tag sen:) Ha som aldri ork å skriva nå. Är i Vemdaln med Eve min gode vän. Va hundra år sen me sågs typ. Ha käka thai snacksd å uppdatera. Allti trevlen:)
I helgen äre Rydell & Quick på skäääle. Jobbar fre-lör men Lörd blire after ski å klackarna i taket på natt kröken jiiiihoo! Jeelika kommer å Bella yes! Blir no nice tror je.

Va ha hänt sen sist då? hmm ja myche! Ha bland annat vare i utlande med hjärtat mitt. MYCKET trevligt!! firade nyår på Gran Canaria, Puerto Rico. Dä behövde vi, BIG time!
Nä ska va lite social nu mä Eve.
MEN jr lev å frodas.. Så da veit ;)

SMUUUUUUUUUUUUL

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja man började ju undra...

2010-02-12 @ 19:07:38
Postat av: bella, hunden

vov vooooovv vov voov vof ouhh smask vov! (villken tur för je tyche som om dä!)

2010-02-24 @ 20:07:13
Postat av: Evil ev Elior

Det är dags för paybacktime snart ;) Snack hemma hos mig - jag har bokat in en helg där i april. Är du med?! I will... Sen har jag bokat in en fredag i slutet av aug för 10års jub! I say - It will be Hälsingland snart! By the way så tänkte jag satsa på formumet i år, tycker det är dags o införliva gamla traditioner nu när jag flyttat upp till de här breda-graderna... ;) Skål o välkommen hit!

2010-03-13 @ 20:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0