Nytt på gång!

Har lite nya planer, lite av en tvärvändning kan man säga.. mmm kan no bli rektut bra! hehe
Meeeen je säg ittna meir förns närmar inpå.

Bella kom i onsdags... ja en vecka sen. SÅÅÅ Gött, massa mys blev de å nån djup natt konversation. De gillar vi. Torsda kväll satt vi uppe å glodde på Tv, je, Bella o Bella(hunden)... Ett tu tre är nån på döra. Bella hunden skäller såklart så je gå å ska lyssna hocken da ä. hmmm
Bella: -Vem äre?
Jag: -Felicia!??!??
(Kände igen rösten men fatta som inte hur de kunde va hon)
Bella: -Va?
Jag: -Min syster........
(Fattar fortfarande inte)
Står kvar välldi länge å ser sjuuukt brydd ut.... Går ner.. (Måste se om jag hört rätt)

Jo där står hon! hehe i hallen å mongo flinar:)
Tog å blåste upp hon å Ida. Jiihooo
Så jag har haft mina bästigaste hjärtan hemma i helgen!haha hur gött som helst!

Blev massa svamp plock dessa dagar, ett å annat glas vin och min efterlängtade KRÄFTSKIVA! YES! Har sarva te endann kräftskivan i jaaaa sen i fjol iaf. Vart inge kräftor då.. :(
Så svamp paj å kräftor i lördas innan vi for te Ola i Vemdalen å partade, å sen Huskey.
Hade välldi trevligt, träffade massa folk som man int sett på ett tag. Fick en och annan ehh ja... skum/annorlunda kommentar om mig å Bella... el ja från skumma folk kanske man ska säga.. Sånna som inte sagt halv 7 till me sen de vart slut med Ante men nu uppenbarligen duger de. Jaja klarar mig utan isf...

Har klurat på vad jag ska gö med håret å... Är lur på en lite nyigare fripp...
hmm ja va tycker ni?
Kort? Typ lika som nu? Färg?
Let me know!!
Tycker de är så sjukt kul å förnya se.. de väx ju ut för tusan:) hihi

Nä nu blir orgasm tema på Fråga Olle! hehe

Tjing


Kommentarer
Postat av: Emslan

Alltid rolen å förnya håret för som sagt.... de växer ut igen! Hmm, du vågar ju, så testa något fränt. Det går mot mörkare tider så kanske lite mörkt i håret?!



Och om dig & Bella.... det kanske är svårt å skita i det om folk kommentarar som dom gör, men gört bara gört! Je tror du kan! Tyckte ni va jätte goa & fina ihop i Lördags! Du har fått tag på en bra en kääring! :) Be happy din goding!



Ma höres.... nu må je sova, man blir trött av alla flyttkartonger men skönt när det är färdigt. Då får du allt ta dig till Vemdaln å se hur je fått till dä. Godernight!

2009-09-30 @ 23:25:45
URL: http://lovikavantar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0