Höst

Hösten är ju djävulska vacker ändå. Tänkte på de när ja åkte heim från Svensta i jonst. Såg ett träd som påminde me om ett kort jag har från när jag å Sara va på Nya Zeeland, check it out:



Visst är de vackert?! :) Jag på bilden för övrigt, har funderat på att förstora de. Så vackert med färgerna å river'n i bakgrunden. Nu skiner solen å... må nog ta en prommis med Mr B.. kolla lite på naturen. En sorts meditation de där för mig.
Två dagar te Bella kommer så... imorn kan ja säga te na på lurn: - Me syns imorga! hihi GÖTT! Behöver en dos av kärlek känner jag nu... el typ 10! Har hamna i ett litet down... så jobbigt... Jaja nu går je ut.

Kommentarer
Postat av: Emslan

Jätte fint foto! Så otroligt många fina färger... Hösten är en enda mystid! Dock är hösten en depptid för många men jag själv tycker det är en mysig tid, lite kallare, mycket mörkare, alla färger och löven faller, filtar, eldar, värmeljus och stora koppar te! Vad är det om inte mys?

2009-09-21 @ 13:46:26
URL: http://lovikavantar.blogg.se/
Postat av: Felicia

Ja längtar hem..........

2009-09-22 @ 18:53:46
URL: http://filisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0