Hemma igen..

Kom hem i söndags kväll från Halmstad/Götet. Blev lite sent men de är ju sällan de blir avfärd när man tänkt se. Robin sa 11, jag sa 12.. de blev halv 2... Va inte meningen... jag seeegade inte med flit men ja folk blir sur å bitter ändå.. Jag kan ta den... är ju KÄR så fuck it! :p

Hade super kul iaf. lite trassel vart de ju men de ä som löst nu. Skönt! Fick smules ma syss, träffa alla goa göttttteborgare å pussas mä käringa mi så jag ä nöjd;)

Idag har jag å el Mamo vare å plocka svamp... ehhh ja visste int att dä fanns så inihelvete mä svamp! haha De gick tamefan inte å ta se fram utan å kliva ner. SÅ kul! Blir no te å je se ut nån mer dag. Imöra äre jobb, tisd-lörda. Har kleint mä dagar nästa vecka så ja tog på me lördan extra. Jet ha pluring nu när man ska flytta å kanske jet köpa lite stuff!
Har börjat gilla Lilly Allen skarpt på sistonne.. Fuck you, Not Fair mm. Hon har ju så grymma texter! Gillar de.



Förresten så är jag välldi blond nu! haha Var inte riktigt meningen att de skulle bli SÅ blont, hade inte väntat mig de iaf.

Check it out:



Så... ehh ja vad tycks? :D

Jag å Syrran nu i torsdags.
Va å hälsa på Anton på hans jobb, sen va vi å shoppa på fem:an. Köpte en väska el bag typ å 1 tok snygg chock rosa BH. Jag..ehh. mfl gillade den iaf;)
På kvällen blev det nån öl å massa soffhängs snack. Samma som onsdan typ. I fredags blåste je å Tesso te Halmstad. Där blev de utgång. YES! Fick äntligen dansa til sjysst musik å bara må gött. Hade välldi skoj. Lördan va soft sen utgång men både jag å Bella va schlack så vi for hem å myste ganska fort;)
Om typ 2 v kommer hon hit så man räknar redan dagarna.
Lite kort från Götet:



En stolt Tesso visar upp sina muskler! yeppyepp Jag ä stolt! ;)



Å Halmstad:



Ja nu orkar ja inte hä in nå meir... tar sån tiiid!!!

Nämen om man ska kolla lite på idol då... Hejvejs!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hoho, längesen man såg nåt av dig nu. Kan du inte komma förbi nån dag så bju jag på kaffe, är ju hemma mest jämt :) Du kan väl slå en pling när du har stånnan. Kram!

2009-09-08 @ 21:54:11
URL: http://eriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0