Blödig...

Varför? haha Alltså jag grinar som en gris åt allt! Kolla lite på Greys nu när jag satt mä datorn.. har inte hängt mä rektut på senaste tiden där.. Å je greeeen å greeen.. ojojoj tur man ä ens, så pinsamt å grina inför folk... hatar dä.
Å föresten varför ligg Meredith i sänga hela tin??.. fattar noll jag.. Är ju en sånn som väntar å köper boxen sen så jag kan glo på typ 5 avsnitt i sträck, hatar att vänta en vecka :)

Har jobba jobba jobba nu.. så leisamt å skriva nå då. Finns ju inge å skriva :) Kommer på massa bra grejer/ämnen å skriva om ett tu tre men sen ä ja så schlack ätte jobbe å häle int mä. Ska si te å örske nån dag.. komma igång mä skrivinga.
Ja.. nu gren je igen.. haha So you think you can dance... en döv tjej som dansa bla bla bla... gren iaf:)

Ledig imorn å ska SOOOOVA ut!! yes! skönt ska ne bli.. sen dona på me Mr B. å njuta av lediga dagen sen jobb tors-fred å på freda kväll kommer min kära flickvän jiiihooo!! hihi längtar!

Nä fli tå se sminke nu å krypa ner framför TV:n.

Pöss pau deck

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag bölar oxå som en galning till Greys!!! Meredith ligger i sängen för hon har gett en bit av sin lever till sin daddi! Hörde en fågel som sa att Ni skulle styra eran kosa hit över efter nyår, sweet i så fall!!!! PoK från viken

2009-11-21 @ 21:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0