Utmanad :)

Har blivit utmanad av Jennie... ja då ska vi se om je kom på nå.. :)


Regler:

1. Länka till den som utmanade dig.
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.



7 Sanningar om mig:

1) Jag är otroligt pedantisk, mina sambos blir galna på mig. Försöker dölja det men mår fruktansvärt dåligt av att se alla grejer som ligger överallt å jag inte får plocka undan dom... blir tränad av samosarna att låta grejer ligga kvar... usch!

2) Älskar djur, MEN är lite små rädd katter.. el rädd, har en otrolig respekt för dessa djur. Tycker att dom är grymt opålitliga! haha

3) Är beroende av snus och filmer... sjukt?! I know.. måste få köpa min dos på 2-3 filmer i månaden.. det sjuka är att jag måste köpa, äga, det ska va mina.

4) Är på vintern även beroende av tjockstumpor. Mår dåligt om jag går i "vinterskor" utan.

5) Är värdelös på att komma upp i tid på morgonen. För att komma i tid på jobbet måste jag åka senast 6:10 när jag börjar halv 7.... jag ligger till 5:50-6... VARFÖR? kommer ju sent så ofta! Pinsamt men detta är min stora svaghet.

6) Min favorit "rätt" är Tacos. Älskar att få plocka flera ggr ur alla skålar och äta tills magen gör ont.

7) Tror på "spöken", andar, småfolk och ett liv efter döden. Kan inte annat efter det man varit med om...


Jag utmanar:
Monkan
Jennie
Syss
Ida
Erika
Elin
Angelica


Good luck friends! Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0