Snart helg! :D

Shit alabama superstar lord jesus! (som Sara brukar säga) Vad jag sov igår!!
Skickade mess te Anna vid 19:40... sen somna jag... vakna runt 04:20 o va jävligt brydd va faan som hade hänt.. Upp o pissa... svarade på nåra mess jag fått, kollade om larmet va på.. de vare.. (how??tänkte jag) o somna sen igen. Vaknade av klockan o DROG me själv ur sängen. Kan lova att jag har inte somnat före... ja 23:00 iaf på FLERA veckor.... å då börjar jag ju halv 7 jämt... hyffsat utvilad idag kan ja säga! haha
Syrran messade under dan å undra om jag Va trött igår:) Å om de gick bra o komma upp i morse:) Det visade sig att de va hon som smygit in o ställt mitt alarm! Hon hade int hjärta å väcka me! hihi Älsklingen min!! LOVE påre syss!!

Va iaf TOPPEN i sthlm. Var så mycke som hände... ok lite av de:

- Överraskade Sara.. Hade smygit me att Monkan+bebbe, Maria+bebbe o Jennie skulle komma. Ett tu tre ringer de på dörren o Sara skuttar dit o öppnar... Ett levande frågetecken var va hon såg ut som... haha hon vart super glad!! Å när jag såg va gla hon vart så börja je gren... som vanlen!

-Pussade nog sönder Emilio.. Världens finaste unge!! me love!!

- Drack skumpa för glatta live.. söla nog i me 4 glas tror ja på Saras lilla tillställning... man fick bara 1... ojdå.. +en massa öl.. vart vatten ett tag sen:D

- Träffa Klövet bor på Snapps.. drack mera öl.. dansa lite... Halsa i mej hmm tror de va en GT fem i 3.. dom stänger 3.. Inget att rekommender! (Man blir snor full )

- Pinkade på Medborgarplatsen. Finns inte så många "träd" att gömma sig bakom där..

- Åt kebab o "sög av" skinn handskarna.(dom va full mä sås...??...)

- Fick taxi killen att nita av hjärt attack... Sara fråga om ja gatt spy... Vaddå? Vilade ju bara lite;)

- Sen kommer jag tyvärr inte på så mycke... Hade iaf kasta av me alla kläder utom trosorna.. Hoppas inte Petter såg de:D å total däckat i Saras säng.

-Vaknade på lördan å kände att nån ligger bredvid mig... Vart hyffsat nervös... vände mig sakta om... PJUH!! De va Sara!

Hemfärd!
Efter pusskalas å nästan tårar sätter vi oss i La jetta å beger oss norrut. Tesso körde från sthlm till Gävle på 1.5 tim rätt hyffsat! hehe Efter Hagsta tog syrran över... svänger upp på E4:an... kör ngr meter...
PANG!
-JAG HAR INGEN KOPPLING!!!
Ehhhh VA?!
Ja efter hit o dit o in rullning på en P ficka (som som tur va fanns där) visade det sig att kopplings vajjern smulle av. Ringde Pappa, Ola.. fick förklarat hurme skulle gö... Summan av kardemumman vart att syrran fick köra utan koppling till Ljusdal. Gatt cross växla el vare heter. Höll andan hyffsat i Bollnäs kan ja säga!! Röd ljus... rondeller... backar osv. Körde ju på 5:an största delen av tiden.. hon fick som tur va i 3:an innan rödljusen.
Framme i Ljusdal sent insåg me att vi inte skulle ta risken att fortsätta te Vemdaln. Tesso kände en tomte som kunde fixa bilen provisoriskt på söndan. Så me söv kvar hos bror. Å tog oss hem på söndan MED provisorisk koppling :)

Svängde in hos mor o far för att hämta Flisans bil o fick mukas mä Nazlis bebbar! GOOOO!!! Vill ha en!!
Tripp, Trapp o Trullsa:)
Vart ju akut kjejsar snitt för henne. dom kom förra onsdan. Namnen kommer från storleken på dom.
Tyvärr gatt pappa ta ner Trullsa i dag. Hon hade bara gått upp 30 gram på 1 vecka.. :( å de med hjälp av ersättning som dom typ tvinga i henne.. lille vän... så ömlen sånt där.. Så efter snack med veterinär vart de tyvärr Hej då.
Du har de bättre nu lill fis!
Tripp vägde för nån dag sen 440 gram i Trullsa 170 gram... så ni förstår skillnaden!
Har kort på dom o från sthlm MEN har fått in Trojanska fitt hästar i datorn så jag vill som inte riskera att bli av med korten om den fuckar ur osv. Ska få de fixat i helgen när han kommer.

Får främmande imorn:D Spännande!! hihi Längtar!! Berättar KANSKE mer om de efter helgen hehe..We'll see..
Utgång imöra... Jeelika kommer oxå.. GÖTT!! hehe nu kör me all in igen el hur darling?! :D

Nä hur vore re om ja skrev offtigar så je slapp skriva så förbannat långt... får jobba på de!

Dusch, sängen.. film? bok? ja nått sånt!

Hade!


Kommentarer
Postat av: Emslan

fan kvinna.... du måste bli bättre på å uppdatera! :D godernajt

2009-03-09 @ 22:57:37
URL: http://lovikavantar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0