Mys pys

Jamen man fick ju lite smuling ändå på hjärtans dagen :) av Bella haha vi skedade i min säng med gelé hjärtan o l-word! Inte alls dumt! Tack för myset Bella!
Den här dagen började ju bra... elle?? Niet! Vakna till med ett ryck.. tittade på klockan hhmmm 06:29 hmm GAAHHH!  Skulle ha börjat halv sju men de va te o ringa chefen -ehh jag har försovit mig!
TUR att man har världens bästigaste chef.. -De ä lugnt Tea tare lugnt! pjuhh
Nu är ja hos Angelica o myser... ett jäkla mysande på mä nu :)
Ska dricka lite vin... käka ost o präta en massa schiit! hehe

Nazli har inte fått nå kids än iaf... Vi väntar o väntar.. är så jäkla spännande!! Undrar hur många de blir.. vilken färg.. kön? Men snart så.. hon är ju bra nog tjock å tiden gick ut nu i helgen.. Bara å hoppas att allt går bra.
Jaja nu ska je gö... nå annat..

Heeeeeej rå!

Kommentarer
Postat av: Jennie Jonsson

Hej Tea.

Brukar va in å läsa din blogg ibland. Du skriver så himla roligt.

Jag fick en utmaning i min blogg som jag bara inte kunde låta bli att skicka vidare till några fler bloggare... såå... När du känner dej manad så finns en utmaning på min blogg till dej.

Ha det gött annars så träffs vi säkert nå framöver!

Fridens liljor!

2009-02-23 @ 15:48:15
URL: http://jejosof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0