Alla <3 dag.. :)

Ja då ligger man här.. ens i sängen med en värdelös film... gammal dipp från igår.. chips från igår o cola från igår.. el ja köpte ne igår iaf....
Glad alla hjärtans dag!! Jiihooo... elle??

Nä ja ä inte bitter Mooohahaa
nej faktist inte, mår riktigt gött! :) Ska nog ligga här HELA kvällen glo på film o surfa.. fan va nice! Känner inge behov av å slå klackarna i taket. Blir nog så klackarna fastnar i taket nästa helg så jag kan gott spara på krafterna haha
Sara har nämligen 25 års kalas i sthlm så vi är 5 brudar som drar... känns som jag har berättat de här..?
Jaja men då kommer ju frågan..... Vad faan ska man ha på se dådå?????
Ha fan int shoppa på flere månader.. Höua! sa jävla tragiskt att man är så fattig.. hell??
Har beställt massa hår produkter med Angelica på näte så de ä int te å gå å köpa se nå heller... Lei je bli!
Får väll rota i Tesso o syss garderober :D

Ja förra helgen va de ju Rydell & Quick på skale. Vilken jävla kanon helg! Har inte haft SÅ skoj på LÄNGE!!
All In!! hehe
Partade som aldrig förr! Je Angelica syss o Sonya var på topp hela tin.. typ iaf ;)
torsd-sönd.
Afterski o hela grejen, Johan tessos bror va oxå med nån kväll... å älsklings Lim så klart MEN han tog sig inte in på skale en enda kväll haha stjärna! Å många fler såklart.. Va ju lite förfest här hemma. Har lite bilder på Ansiktsboken. Blir ju int så mye taget när jag int har rätta luren.. :( Jag som varit värsta paparatzi bruden innan... Men di andran tog ju..
Efterfester med bastu å öl hehe aldrig fel! ;)
Träffade på en fin en pöjk å... :)

Nej om jag skulle försöka se klart "Allt om min buske" riktigt värdelös hittills... men har jag börja så må ja ju se klart..
Ska ringa min gode vänn oxå... lyckas ju trassla till de för se ma ett.. haha dåre..

Meeennn Ma höres! hell?? ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0