Skattjakt!

Igår började sökandet :) Min kära flickvän har gjort en skattjakt åt me.. haha hon ä int klok. Ska på nästa/sista? platsen ikväll. På kortet med ledtråden stod det:
Åk till:
- I feel like a criminal!
Vilket är Ola Hall haha så till honom ska jag ikväll. Blir där tills imorn, vi ska svulla onyttigt, kolla på film å uppdatera. Nice!!

Annars så har man ju jobba 6 dgr.. ledig idag så jag sov ut.. jomen tack vakna mä skallebang! FÖRBANNAD!!! jaja bätter nu. Va te Mabo å hitta lite fynd. Only kläder som kosta 5 kr styck Ha! fann mig 4 grejer Me like!!

För er som inte visste så firade je å Bella 1 mån(officiellt) igår. Därav skattjakten. Min "grej" som hon ska få är hmm inte riktigt på g än.. berättar sen så na int läs henan. Meeen de ä ju int lika skoj som hennes:( jaja Är int sa påhittag jag :D

Nu ringer Ola...

Jet packa lite stuff å så..
Men ja hör väl tå me om va de va på skattjakten sen när den ä klar:)

hihi Spännande!!!
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0