håhå jajaaaa

jorå... liiite långt mellan inläggen i know MEN dom kommer;)
Var på personal fest i onsdags. hehe Jag, moa å kim gick som all in kan man säga. Skrattade så jag fick ont i magen :)
Drog igång jordens minsta efterfest hos Angelica hehe men hon klev ju på ett glas vin hon å.. Tack för att du stog ut med oss hjärtat! Fick en Moa baka röva en sväng där... men karn hennes ville ha igen na så hon försvann..
Torsdagen var LIIIIITE seg.. började halv 7! Fy faan säger jag va ja INTE ville stig opp! Men man tog sig igenom den dan å... Jobbade ju i lördags bakis å.. Angelica sa åt me på lördas möran:
-Tea... du ä faan full du!
-Ehhhh ja! :)
jobbade en 11 tim den dan.. Duktig Tea!

Håller på att packa för fulla muggar... ska ju va ute den 15:e... Vart je flyttar.. hmmm ja vet ja int ens själv än... får se..
Några förslag???
ska ner te el mamo & el papo med ett lass imorn iaf. grejjan få mellan landa i kornboa tills je vet vart ja ska :)
Jo var ju ut i måndas å.... första måndax klubben sen... före jul tror ja! herre gud legat av me...
Var trevligt men mina kompanjoner vart LITE för fulla hehe Ida, syss å Kristina var på hugget kan ja säga...
Har kommit på att jag inte blir så klein om ja håller me te runt 2 sorters alokohol.. typ grogg, shots el skumpa me love å kanske nån öl.  Tror jag lägger vin drickandet  på hyllan ett tag. Hyffsat less på rötjut!

Ska på två bröllop i juni. Ett på irland å sen Martin o Jennys. Vet int va ja ska ha på me... Behöver verkligen hjälp! Je me lite förslag PLEASE!! På nån bra sida el nå iaf.. har kikat lite på Nelly men hitta inge som va som -Yes! den ska je ha!!... Måste ju va nått som känns grett när man ska på sånt där.

Nä nu kliv je på några avsnitt Gossip girl å kryper ner.

Hoppas att godingen är piggare imorn... Tänker på dig hjärtat!!
 
Smul pau deck

Kommentarer
Postat av: Sonja

det finns alltid plats hos mej gumman det vet du!!! pussiluss å klapp i stjärten påre stumpan

2009-04-04 @ 01:45:07
Postat av: Elin R

Ja, eller hos mig :)

2009-04-06 @ 18:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0