Välkommen till världen!!

1 vecka sen idag, ja nästan exakt på tiden sa Sonya nyss. Så kom den efterlängtade bebben! :)
Elin och Håkans lilla tös 4290 gram och 52 cm
Grattis!!!



Är så man blir sugen på en egen! ;)
Men... Niet! jett ha sej en karl först va?! :) Min älskade Monkan ska ju ha en knodd snart å... ska bli så skoj! Klart man är lite bitter över att förlora sin bästaste supar polare till el Mamo livet men fan älskar ju kvinnan, kommer nog älska ongen lite to mutch oxå hehe ösa över honom (blir en pöjk) med onödiga ting. Har en känsla av att Sara kommer gö de me, små plocks expert kvinnan. Haha
FY SATAN!! va jag saknar er flickor...
Tesso
, kom te jag.. vi drar ut på äventyr ilag.. tror faktist du skulle behöva de oxå!
Sara ja de gå ju int å bara släppa skol böckeran men du jett upp te forum.. men först dex el hu vare?! :)
Monkan kommer snart ner till dig... må ju se huset, å karln oxå för den delen! haha
Karro.... kom hem, Bah göre!
Ja ja nu blire desperata hemma fruar..
Take Care

Kommentarer
Postat av: Son

mkt bra blogg stumpan!! satan så kul att vi har en dejt nästa år då på the wedding...hehe jag och frugan tea, vi bah göre! puss älskar dej mest

2008-10-01 @ 00:57:21
Postat av: Son

du kommer va vacker vad du än har på dej gumman!! kan aldrig slå fel med P.Sawyer och B.Davies!! va tror du om ja fixar håret som hon kanske?? (långt hår)

2008-10-02 @ 00:20:11
URL: http://littlerosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0