Eldning...

Har gått lös på lofte idag... Gått igenom en massa lådor med rat i. Hittade en massa som vi eldat hela dan.. Så mkt skit man samlar på se å ä int gamlar.. höua! Har Vare å hämtat 2 soffor som je å syss fått.. en kista å ett vardagsrums bord... Jag ä faan inte bra på å köra med släpvagn ja... seriöst!! höll på å bli osams med syrran haha hon skulle berätta hur ja skulle köra stog utanför bilen å veva med armarna.. Vart så less så ja bara körde ner över täckt jäveln..
ja de gick ju bra! :)
Så himla het både je å  Felicia så de ä ingen ide att vi gör sånna saker ilag menmen..

Imöra är ännu en arbetslös dag... leisamt! Menmen förhoppningsvis när man minst anar de så dyk nå grett upp.
Jag tror på framtiden jag, har ju sökt sjuttielva jobb så de blir nog örning snarrt. De blir som de ä menat...

JA äre nån som sett den här scarfen?? Jag måste ha glömt den hos nån... gillade den skarpt!... :( Vill ha tebax han...



Nä nu bell je ittna meir... Läser Jenna Jamesons självbiografi.. haha ska no dra av ett kapitel nu..
Ma höres!

Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis dig att du valt att läsa världens bästa bok om världens tuffaste kvinna! :)

2008-09-30 @ 12:37:02
URL: http://iidaa87.blogg.se/
Postat av: Erika

Ingen scarf jag känner igen allefall!

2008-09-30 @ 19:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0