Äntligen!

Finally!!
Nu har jag fixat internet. Man är bra handikappad utan! Må ju betala räkningar osv.
Så vad har hänt sedan sist.. Har börjat jobba lite smått på hogna. var där i tisd o onsd och ska dit imorn. Känns bra, gôtt e gäng o ok arbete. Inte faan är de skoj å städa men jag tycker de är ok. Känner att jag inte orkar va uppi en massa turister så då blir städ perfa! Har haft Balder o Bella här i två veckor. I går va me te handlake o lämnade bort domi några dagar. Det är typ 2-3 löp tikar här i byn så ni kan ju tänka er va rolig Balder är att ha å göra med just nu.... Igår va de nära att ja sa upp me som hund ägare FY FAAN! Drar i kopple o hör ITTNA!!! Så några dagars tok kutning hos mor o far gör nog honom bara gott!

Imorn kväll blir de Huskey. Nått band som spelar och så är uthyrningen öppen sista gången innan alla grejer ska in. Hoppas att det blir lika mycke folk som i höst då vi missade det. Hade ju vart riktigt skoj då hörde man. På måndag eftermiddag/kväll kommer förhoppnings vis Tesso. Har vart femtielva bud om ankomsten nu så vi hoppas på att hon verkligen dyker upp den här gången då! :)
Är ledig idag så jag har gjort niet! tvättat en maskin och diskat. haha rätt nöjd ändå. Så gôtt å slippa gör nå ibland. HAr ju blirvit väckt av blöta nosar el en 42 kg kille på magen i två veckor så att få sova ut av se själv va helt underbart. MEN man saknar dom redan ändå! :) Lilla Bella ligger ju stutt mot en heile dagan o mannen min som ger en blicken att:
- Matte, nu SKA vi ut!!
haha riktiga original dom här jyckarna.



Toppen när "brorsan" står med svans kudde!
Här har dom vräkt ikull sig mitt bland lådor o skurmedel.. grett ma flytt?! :)

Nä ska man gö nå vettigt idag??... I think not! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0