TESSO!!!!!!!!!!!

Sitter o väntar o väntar på att fru nr 2 ska komma... Pratade med henne för ca 1.5 timme sen å då närmade hon sig S-vall... Är ju lite orosamt å ha vänner efter vägan på vinter Höua! Snöar gör de ju å för ovanlighetens skull...
OCH hon kör en renault 5:a! haha godingen min...

Helgen..
I fredags... Syrran drog te Anna o sen for dom te funäs på Veras, satt solo kvist ma TV:n sen la je me.
Lördags... Jobb på Hogna. Skjutsade hem en arbetskamrat som hade en Amerikansk Varghund! Me in Love!! Så jäkla fin den va. Sökte på google och på www.mywolfdog.se(el com) Kan ni kolla in sånna. Tror min nästa vovve blir en sånn MEN ska vänta tills jag är "vuxen" och vet vart/när/hur jag bor osv.
Ja iaf så vart de ju förfest här på kvällen.. kom lite hede bor o Näs pöjken från funäs... Sen Huskey o bowling! hehe Näs den jäveln vann! :) träffa massa skojsiga folk o dansade som ett cp! haha roligt när man blir så där dårig i huve o bara röjjer loss. Vart även lite styrdans!
Efterbrakare här oxå, åt klämm mackor för fulla muggar o drack öl hehe Fick fem natt gäster och kom inte i säng förns vid halv 7 på möra kvisten :) Gôtt!!
Roligt vare.. Nu fick jag ett glas rött av syss... ska vänta in Tesso sen blir de Måndax klubb.. Må ju visa kvinnan runt på en gång lixom ;)
Har haft Sigge mannen här idag oxå.. jäkla mk en hunn de där faktist... även om han är lite mongo:)

Meeeeen ma säg sa så länge rå!
Puss o Klem



Bäbis Sigge i våras:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0