Sjukling

Sitter hemma enns å tykcer synd om mig själv... :) Har så satans ont i halsen.. är typ bara de som är fel på me å.. el ja trött å schlack i kroppen är man väl. Vaknade flera ggr i natt av att jag INTE kunde svälja??? hur sjukt ä int de rå? Lei man blir.
Skulle ha jobbat idag men dom fixa in en annan för mig. Får se hur de bli imorn. går ju som int o jobba om man int kan söva...
Julen va hmmm upp o ner minst sagt men de stora hela va bra... thank god!
Är genom pratat o puss o klem o vänner så de känns gött! ;)

Ska få hit folk imöra hmmm känns ju kul när man ligger som ett mongo i soffan o låter som om man har femtielva bommulstussar i halsen ehhh not. MEN de ska bli sköj för det är bla SARA jihooo my love som kommer. Hoppas på att jag kan bli lite frisk tills imöra. Iaf te nyår... vore ju surt om man gatt sitta hemma..
Ska krypa ner i soffan nu.. kurera, dricka mammas super äckliga häx blandning (älg gräs te) o kolla på Gossip girl :)

tjingeling

Kommentarer
Postat av: Angelica

Men snart e du nog frisk vännen;)kram

2009-01-06 @ 16:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0