Jag göre inte!!

Syrran bad mig nyss att lukta under hennes arm för å känna att visst inte luktade svett!!.....?? eehh - Nej tack! :) Jävla dåre!
Idag har man jobbat, vare hos Ola o Matilda o grillat korv och packat upp/in Tessos kläder lite här i var... Hon har lite kläa den bruttan kan jag lova!

Sitter o kollar på Miami inc nu... Fan vill oxå göra min tattoo, har ju planer för en... ganska stor.. Vill ha Nasses tass avtryck och Balders och kanske även Bellas hehe Men iaf Nasses! Ska gå till nån bra tatuerare och berätta om planen på hur o var så hoppas jag på att hon/han kan rita upp nåt snyggt. Den ska nog sitt i rygg slutet och gå runt till nedre magen.. Fick idén från l-word, Carmen i den serien har en skit läcker tattoo... typ lite indian aktig.. sånna tecken lixom osså går den runt hela midjan.. Cool! :)

Såg Barnhemmet och Arkiv x filmen igår, barnhemmet är en spansk film o den var riktigt bra. Arkiv x var väl sådär... seg!

Maria Sunkan Sundberg! GRATTIS!!!!
Igår klämde hon ut en liten tös som ska heta Malou
Grattis grattis grattis vännen!! Hoppas allt gick bra, kommer ner med gröt nått sen..
Inväntar världens bästa Monkans bebbe först! :)

jajajajajajajjajaaaa Nu bell je ittna meir..
Hade! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0